Podpořte nás Vyhledávání

Stížnosti

Možnost stěžovat si má každý, kdo přijde s naší organizací do kontaktu (klienti, zájemci o službu, rodiče, veřejnost, …). Kromě stížnosti může podat podnět nebo připomínku.
Podání může být ústní (telefonicky nebo osobně) nebo písemné (e-mailem, poštou, vhozením do schránek na stížnosti v jednotlivých službách). Stěžovat si lze anonymně nebo adresně konkrétnímu pracovníkovi, vedoucím služeb nebo řediteli spolku. Stížnost bude vyřízena do 30 dnů.

Kontakty na všechny naše pracovníky naleznete ZDE.

Pokud nebudete spokojeni s vyřízením vaší stížnosti, můžete se obrátit na:
Předsedu Rady spolku prof. PhDr. Libora Musila, CSc. musil@fss.muni.cz
MPSV Oddělení inspekce sociálních služeb Brno a Zlín https://www.mpsv.cz/inspekce-socialnich-sluzeb
Ombudsmana https://www.mpsv.cz/web/cz/vedeni-ministerstva

Kontaktní osoba